Konsten att spinna och sånt.

Var hälsade små gnomer!

Jag, självaste Thalion har varit och spunnit. Visst, det låter jättemysigt men icke!
Det är supermega prestationskrävande, för man vill ju inte vara sämre än någon annan och trampar på som en galning. :D
Förutom att jag var röd som en kokt kräfta på Hobsala kräftskiva i ansiktet lyckades jag spilla ut nästan allt mitt vatten när jag skulle dricka vilket resulterade att jag blev blöt. För en utomstående såg det nog dessutom ut som om det var jag som svettades floder. Haha! :D

Känner mig bildtom nu på kvällen, ska se om Tom Bombadill kan hjälpa mig att fixa några...

Ja, det hade han. Detta föreställer då Thalion fötter. Mycket vackert måste jag säga. :D
Detta är det bästa stället i heeela Hobsala, Thalions morföräldraras vardagsrum by christmas! <3

Jag befinner mig just nu bakom dörren rakt fram.

Nej folks, det är dags för lilla Thalion att gå till sängs. Det är en ny dag imorgon. jag hoppas det snöar!!
Adios Amigos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thalion

En hobs bekännelser

RSS 2.0