När thalion blir buren över vilda vatten.

Idag blev jag buren av en hob.

Det gick tillsåhär:
Vi var ute och gick. jag hade kängor de andra jag var ute och gick med var smarta nog att ta stövlar. :D
För att vara exakt var jag ute och gick med två hober, en dvärg och två kopplade vargar.

Det måste ha varit rätt kul att se oss.
Efter att vi gått över de vida slätterna kommer vi in i ett skogsparti igen. En liten skogsväg tar oss vidare och helt plösligt får vi syn på världens översvämning!

Hur ska jag ta mig över? Jag blir ju blöt om jag bara går. Jag tänkte igenom många olika lösningar.

Jag kunde ju ta av mig skorna och vada över barfota....Fast, näää...

Tillslut blev lösningen att en utav hoberna tog båda vargarna, den andra hoben bär lilla Thalion över pölen. oCH SOM ALLA VET ÄR JU DVÄRGAR RÄTT EGO. Så han gick över själv. :D

Det gick bra. Om ett tag kan jag rapportera mer om dagen. B.l.a om resten av äventyret i skogen och strömavbrottet ute i skogen. Jaa och CHRISTER I P3 SÅKLART!!!

Hare.  Adios Amigos!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thalion

En hobs bekännelser

RSS 2.0